Subject: FW: Kaliküla lõigu ehitamise projekteerimistingimuste menetlusse kaasamine
From: "Anni Luht" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 25 Mar 2024 16:12:35 +0200

Tere,

Edastan kirja registreerimiseks.

Tegemist tagasisidega Kaliküla lõigu projekteerimistingimuste menetluses.

Heade soovidega

Anni Luht

projektijuht/projekteerimise osakond

+372 509 0807

www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee>

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Monday, March 25, 2024 3:51 PM
To: Anni Luht <[email-masked]>
Subject: RE: Kaliküla lõigu ehitamise projekteerimistingimuste menetlusse
kaasamine

Tere!

On küll küsimus seoses eskiisprojektiga.

Juba esimesest kirjast ja suhtlusest alates olen rääkinud mahasõitudest
järgnevatele kinnistutele:

Lähiaadress

Katastriüksuse tunnus

Loimu

61606:002:0221

Juhani

61801:001:0860

Minuni jõudnud info põhjal need mahasõidud ka pidi projekti lisatama kuid
eskiisprojektis neid siiski ei kajastu?

Lugupidamisega/Regards,

Tarmo Säga

Raudpuu OÜ juhatuse liige

e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

GSM +372 51 11 230

From: Anni Luht <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, March 25, 2024 12:18 PM
To: Anni Luht <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Kaliküla lõigu ehitamise projekteerimistingimuste menetlusse
kaasamine

Tere,

saatsime Teile 20. märtsil Kaliküla lõigu ehitamise
projekteerimistingimuste menetlusse kaasamise kirja (19.03.24 kiri nr
8-1/23-106/4741-1), kust jäi ekslikult välja info, et Transpordiamet
korraldab 27.03.24. a algusega kell 18.00 Põltsamaa kultuurikeskuses
(aadressil J. Kuperjanovi 1, Põltsamaa) Kaliküla lõigu eskiiside
tutvustuse. Info tuleb küll veidi hilinenult, kuid kui on soovi, siis
loodan, et leiate võimaluse osalemiseks.

Küsimuste korral võtke palun ühendust (tel +372 5090807, e-post
[email-masked] <mailto:[email-masked]> ).

Heade soovidega

Anni Luht

projektijuht/projekteerimise osakond

+372 509 0807

www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee>